השקה של "טומי הילפיגר" במתחם שרונה, תל אביב








ברביעי האחרון (2/4/14) התקיימה השקה לחנות של טומי הילפיגר במתחם החדש "שרונה", תל אביב ואני כמובן הייתי שם בשביל לסקר לכם את האירוע!
קודם כל, במתחם עצמו יש מן ביתנים כאלה ששם נמצאות כל החנויות/בתי קפה.
החנות עצמה של טומי כוללת 3 קומות; גברים, נשים וילדים (שאגב, אחרי שראיתי את בגדי הילדים רציתי נורא אח קטן!) וזו החנות הראשונה בארץ שכבר הגיעה אליה הקולקצייה האחרונה! כבר שמתי עין שם על כמה פריטים ואני הולכת נראה לי למשכן את הבית שלי בשביל קנייה שם! כמובן שכל הטרנדים של קיץ 2014 נכחו שם; חולצות בטן, פרינטים, צבעי פסטל, שחור לבן, עור, נעלי פלטפורמה.

בין הקומות תלויות להן תמונות בסגנון הפופ ארט, מסכים שעליהן מוצגת התצוגה והחנות מעוצבת ברמה קלאסית אך עדכנית!
כבר להשקה הגיעו אנשים לבושים בקולקצייה החדשה והדובדבן שבקצפת - טומי עצמו הגיע לאירוע!

תמונות שצילמתי:





























לירז דרור.
לירז דרור.
ליאת לוי-קופלמן, עורכת מגזין GO.

עמית פרקש.

נסטיה ליסנסקי.
מור סילבר.
ירדן הראל.
בר רפאלי. 
מוטי רייף ובר רפאלי.
גילי סער.
טומי הילפיגר.


עם הbestie, טל.
עם האחד והיחיד, טומי הילפיגר.









מה שלבשתי- 
שמלה- HERMES. 
תיק- VALENTINO
משקפיים- VERSACE
נעליים וצמידים - של אמא. 
זהו להיום, שיהיה סוף שבוע מושלם ♥









Share:

9 comments

  1. פוסט מקסים :)

    יש שם כ"כ הרבה פריטים שהייתי מאמצת או לפחות עושה עליהם בייביסיטר.
    3>

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/
    https://www.facebook.com/pieceofair

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה נסיכה! וגם אני, הקולקצייה מדהימה!

      Delete
  2. אומיגאד בלוג מהמםםםםםםםםם אחותייייייייייייייייייי

    ReplyDelete
  3. מהמם! איזה כיף לך!!

    ReplyDelete
  4. איזה כיף לך, נראה אירוע כיפי!
    XO ורה ורוני
    http://wattwewear.com/

    ReplyDelete