תצוגת שמלות הכלה של אלון ליבנה

אתמול, ה30.5, הציג לראשונה המעצב אלון ליבנה את קולקציית שמלות הכלה שלו במלון דיויד קונטיננטל שבתל אביב.
הקולקצייה הייתה מרשימה במיוחד, וראו שהושקעה בה עבודה רבה.
ליבנה עשה שימוש רב בתחרות ורקמות עדינות ומשובצות באבני סברובסקי ופנינים.

הקולקצייה הציגה כ-30 דגמים חדשים המשולבים בעבודות יד עשירות וייחודיות. בקולקציה זו נראו שתי מגמות בולטות:
שמלות רומנטיות המפוסלות בתחרות יוקרתיות ועבודות רקמה עשירות ביותר - המציגות שמלות בגזרות מחמיאות, חלקן בעלות מותן גבוהה, חיתוך בין החלק העלייון לתחתון או שמלות בעלות גזרה צמודה יותר. ושמלות הבנויות בגזרות חדשניות, מורכבות מבגדי גוף וחצאיות המעוטרות בפנינים ואבני סברובסקי הכוללות שמלות המציגות מראה מודרני אך עשוי מחומרים משווים למראה ניחוח הוינטאג'.

התמונות שצילמתי:















































מרינה מקסימיליאן בלומין ההורסת
לובשת שמלה של אלון. 
לאה שנירר לובשת שמלה הורסת של אלון.

המעצב, אלון ליבנה
מתראיין לתכנית "Style".
אני לצערי לא לבשתי שמלה של אלון ליבנה אתמול,
אבל החולצה והמכנס הם מZARA,
הנעליים - Lafayette,
והשעון - SEIKO.



שיהיה סופ''ש מהמם,
נתראה בפוסט הבא. ♥

Share:

10 comments

  1. הפקה מדהימה וכמובן שהקולקציה מדהימה!!
    אחד המעצבים האהובים עלינו!
    XO

    ReplyDelete
  2. מושלם מושלם מושלם
    את מדהימה
    נ.ב מקרון אלי פעם הבאה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. מקרונים זה אהבת חיי ☺♥
      תודה רבה ♥

      Delete
  3. את לא מבינה מה עשית לי עם התמונות של הנשנושים!! אבל לא בשביל זה התכנסנו כאן, הבחור פשוט אומן, כל פריט ופריט מושלם בעיני, ולמרות שאני בכלל לא אוהבת שמלות כלה, הייתי מוכנה ללבוש את כל הקולקציה בלי שום קשר לחתונה :]

    ReplyDelete
    Replies
    1. וואו, פשוט הוצאת לי את המילים מהפה! באמת!

      Delete
  4. תמונות מהממות, שמלות מהממות
    הכל מהמם

    ReplyDelete
  5. סנדרוש כתבה מדהימה, צילומים מושלמים והשמלות וואו!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה בובה! אין לך מושג איזה חיוך העלת לי על הפנים! :) ❤

      Delete