סיכום ההופעה של ג'סטין טימברלייק

אני טיפוס של Go hard, or go home. ברגע ששמעתי שיהיו כרטיסי "גולדן רינג" להופעה של ג'סטין טימברלייק באתר "גירים" הבנתי שלא משנה מה אני אשיג אותם, עם כמה קשה שאני אצטרך לעבוד בשביל זה. מי שמכיר אותי, יודע שאם אני באמת רוצה משהו - אני אשיג אותו. 

למי שלא מכיר עדיין את "גירים", זהו מיזם חדש של מועצת הנוער הארצית המאפשר התנהלות כספית דרך מטבע וירטואלי עבור בני נוער בלבד, לגילאי 13-19. 
"גירים" הוא למעשה מטבע משלים, המשתמש בפלטפורמה אינטרנטית בשביל לאפשר סחר חליפין בין בני נוער ולרכוש מוצרים חדשים/ישנים בלי לשלהם עליהם שקל אחד!
למועצת הנוער יש משתמש בגירים ששמו "גירים ספיישל" שבו ניתן לרכוש כרטיסים להופעות, גיפטקארדס וגאדג'טים למיניהם. 

HARD WORK PAYS OFF: 

הכרטיסים להופעה של ג'סטין עלו לי 2,900 גירים (קניתי כרטיס זוגי) שלקח לי בערך כחודש לאסוף ממכירות שעשיתי של דברים ישנים שאני כבר לא צריכה ולבסוף הצלחתי להשיג אותם למרות שהיו עוד 8 בקשות לפניי לכרטיסים.
 אז למה דווקא אני קיבלתי אותם? 
כי המכירות שלי היו תקינות, מכרתי הרבה מוצרים והרווחתי את הגירים ביושר ולא השתמשתי רק בפונקציה של "הוספת חברים תמורת גירים". 

ממליצה על האתר מאוד, תוכלו לרכוש בו דברים חדשים מבלי לשלם כסף אמיתי וכמובן תוכלו למכור דברים ישנים שלכם שאולי מישהו ירצה במקום לזרוק. 

לאתר "גירים": https://girim.rondor.org/

ועכשיו, על ההופעה עצמה: 

כשעה וחצי בערך לפני שג'סטין עלה, החל מופע החימום של הדיג'יי FREESTYLE STEVE האגדי שנתן לכולם וויבים טובים והכניס את כולם לאווירה כיפית ומשמחת עם שירי היפ הופ/ראפ וR&B. 
בגלל שזהו סגנון המוזיקה האהוב עליי, אני וחברים שלי התחלנו לרקוד ולצרוח פשוט כל שיר שהכרנו (והכרנו את כולם...)
וכמובן שהוא שמר את הטוב לסוף וניגן את NIGGAS IN PARIS של ג'יי-זי וקאניה ווסט שבכלל אני וחברי, ולדי, התחלנו להשתגע. 

ג'סטין עלה ב21:00 כאשר לבש מכופתרת לבנה עם ברקים של המעצב ניל בארט, מכנסי באגיז, הכובע המפורסם שלו ונעליים שחורות ופתח עם השיר "PUSHER LOVE GIRL" מאלבומו האחרון, The 20/20 Experience.

אני חייבת לציין שהוא אחד הפרפורמים הכי טובים בעולם! הכימיה שלו עם הקהל הייתה מדהימה, איך שהוא עלה הוא שאל "!ARE YOU READY TEL AVIV? YALLA BALAGAN" (אתם מוכנים תל אביב, יאללה בלאגן!")
בין לבין היו עוד אמירות שהוא אמר בעברית כמו "אני אוהב אתכם כל כך". 

בערך כחצי שעה אחרי תחילת ההופעה, ג'סטין שם לב בשלט של אחת מהמעריצות בקהל שהיה כתוב עליו "HE PROMISED TO PROPOSE IF I TAKE A SELFIE WITH YOU" וחצים המצביעים על חבר שלה. 
תוך כדי שהוא קרא הוא כבר הספיק לרדת מהבמה ולהצטלם איתה ב"סלפי" וכמובן לתת לחבר שלה להציע לה נישואים. 
אחרי ההופעה כולם הבינו שהעניין היה מפוברק, למרות שידעתי את זה מההתחלה! אבל שאפו חברים, דרך גאונית לסחוט תמונה מאמן שאתם אוהבים. ;)
לאחר שהוא הצטלם עם המעריצה, הוא איחל להם את כל הטוב שבעולם וכמובן אמר לבחור: "DON'T FUCK IT UP." 

זה היה כל כך כיף שהוא שר את רוב השירים הישנים שלו כמו FUTURE SEX/LOVE SOUND, CRY ME A RIVER, WHAT GOES AROUND COMES AROUND, SENOTIA, LOVE STONED, MY LOVE, SEXY BACK ועוד מלבד החדשים והקאברים ופשוט כל כך נהניתי. הוא רקד בצורה מטריפה, הבן אדם באמת יודע לזוז! כל האפקטים שהיו על המסך הרשימו אותי גם, וכמובן גם הרקדנים וTHE TENNESSEE KIDS, המקהלה שאיתה ג'סטין הופיע. חוץ מזה, הבן אדם קורע מצחוק, היה פשוט קטע שהוא ניגן על הפסנתר והייתה מצלמה מחוברת אליו והוא כל הזמן עשה פרצופים שראו בענק על המסכים. 

בקיצור, זו אחת ההופעות הכי טובות שהייתי בהן ואין ספק שנהניתי ממש, ג'סטין הרקיד את כל פארק הירקון והשקיע בהופעה הזאת את כל ליבו ונשמתו ובסוף לאחר שסיים לשיר את "MIRRORS" השתחווה בפני כל הפארק. 

ועכשיו, התמונות: 
אני רק רוצה להתנצל על האיכות, כי לא הבאתי מצלמה. פחדתי שיחרימו לי את המצלמה כי שמעתי שבהופעה של ריהאנה לא נתנו להכניס מצלמות, אז תצטרפו להסתפק באיכות של אייפון...ותודה לולדי שגם צילם חלק מהתמונות! 
בכל מקרה, מקווה שתהנו. :)
מה לבשתי: 
צילום: ולדי סטויקו.


שמלה שזכיתי בה בGIVEAWAY באינסטגרם, של MEMDALET: (מחיר: 32$)
סנדלים: TOPSHOP. (שקניתי אותם גם באמצעות גיפטקארד שרכשתי לטופשופ מ"גירים" - 200 ש''ח.)
שעון: BALMAIN. 
תיק: KIPLING. 
















 







לעוד תמונות, מוזמנים לעקוב באינסטגרם: Sandra Shaulsky.
בין המפורסמים שהגיעו; כוכבי גאליס (תובל שפיר, דניאל גד, דניאל מורשת, נווה צור.),
קובי מימון, סאבלימינל, דון לני גבאי, יוליה פלוטקין ואליעד נחום.
צילום: רעות יעקב.


שיהיה לכולם סופ''ש הורס,
נתראה בפוסט הבא. ♥






Share:

4 comments

  1. איזה כיף לך!!! והשמלה מהממת!
    XO

    ReplyDelete
  2. אני לא יכולה לתאר עד כמה אני אוהבת את הכתיבה שלך בבלוג הזה ואת הרצון שלך להשקיע בקוראים ובכלל, זה מדהים. מעריצה אותך.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אין לך מושג כמה כיף זה לקרוא דברים כאלה! תודה רבה, מעריכה את מאוד! ♥

      Delete