PROM BOMB

סוף השנה קרבה ואיתה עונת הנשפים!
נשף, מבחינתי לפחות, זה אחד האירועים והערבים החשובים ביותר בחייה של נערה שנערך בסוף שנת הלימודים האחרונה בתיכון וכל אחת הרי רוצה להראות הכי יפה והכי זוהרת!
לי יש עוד שנה עד הנשף ועד שאני אתחיל לחשוב על השמלה שלי לנשף, אבל בינתיים אני אעזור לכל בוגרות ביה"ס השנה שלא יודעות מה כדאי לקנות, איפה וכמה?

אז קודם כל מה שאני הכי ממליצה בראש ובראשונה זה להתאים את השמלה לפרופורציות הגוף, אם את גבוהה- לכי על שמלת מקסי. אם את נמוכה- שמלת מיני היא במיוחד בשבילך!

שנית, התאמת השמלה לצבע העור-
אם עורך כהה, הייתי ממליצה על שמלה בעל צבע חם (אדום, כתום, צהוב), צבעי פסטל, או לבן. צבעים שהם נגדיים לצבע העור יכולים להבליט אותך ורק להחמיא לך. כמובן שאם עורך כהה, להתרחק מצבעים כהים כמו חום ושחור לדוגמא, שבהם את יכולה להבלע.
אם עורך בהיר, תראי נפלא בשמלה בצבעי "פירות יער"; ורוד פטל, אדום או אדום כהה, שחור, כחול רויאל, לילך וסגול כהה. הצבעים האלו גם נותנים נגדיות של השמלה עם צבע העור ויכולים אפילו להתאים לצבע הלחיים (צבעי פירות היער). חוץ מזה, גם שמלות בצבעי נאון יכולות מאוד להתאים לעור הבהיר.
תכשיטים בצבע טורקיז או אמאטיסט יכולים גם להתאים לעור הבהיר! מה שכן, הימנעי מתכשיטים בצבע כסף והשתמשי בזהב!
מלבד זאת, אפשר גם להתאים את צבע השמלה לעיניים! אם עינייך חומות אבל כשמסתכלים מקרוב יש טאץ' של ירוק, לכי על שמלה בגוון הירוק! וכמובן, אם עינייך כחולות, שמלה בצבע תכלת/כחול תעשה את העבודה לגרום לך להראות מושלמת!

ועכשיו לעיקר...
כמו שאמרתי, יש הרבה בנות שלא יודעות איפה לקנות שמלה ומתלבטות מאוד איזו שמלה כדאי להן לקנות שתגרום להן להראות הכי יפה בנשף! אז כמובן שחיפשתי ואספתי בשבילכן כמה שמלות וקישורים לאתרים כדי להוריד מכן את העבודה הקשה.
תהנו. ;)

 ASOS




NASTY GAL & TOPSHOP 


מימין- TOPSHOP
משמאל- NASTY GAL


ALON LIVNE & YOSEF 

למעלה- YOSEF PERETZ
למטה- ALON LIVNE
YOSEF PERETZ


MEMDALET











אגב, אם יש בנות שמעוניינות שיצלמו אותן לפני הנשף מוזמנות ליצור איתי קשר בפייסבוק. :)

https://www.facebook.com/SandraShaulsky











Share:

10 comments

  1. איזה כייף לך שיש לך נשף לי לא היה זה כזה פספוס לפי דעתי
    הכי כייף ללבוש שמלה של נשף ולהרגיש נסיכה ליום אחד
    השמלות שפרסמת מהממות
    ויש לך אחלה טיפים

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה אהובה! אגב, הנשף שלי רק בשנה הבאה (אני בכתה י''א), אבל בגלל הווייב של סוף השנה החלטתי לעזור לשאר בוגרות בי"הס שמתקשות להחליט מה כדאי ואיפה כדאי לקנות.

      Delete
  2. ואווו השמלות מושלמות אחת אחת תמשיכי לעשות עוד פוסטים מאוהבת בבלוג שלך !!

    ReplyDelete
  3. מהמם בובה, אני בטוחה שעזרת להרבה שהיו צריכות שמלה לנשף ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני ממש מקווה!
      תודה לאבית ♥

      Delete
  4. שמלות מדהימות!!
    XO
    http://wattwewear.com/

    ReplyDelete
  5. יפייפה! 3>
    sparklerage.blogspot.co.il

    ReplyDelete