Padani x Bezalel

אתמול הושקה קולקציית התכשיטים של מותג התכשיטים "פדני" יחד עם המחלקה לצורפות של אחד מבתי הספר הגדולים לעיצוב ואופנה בארץ, בצלאל.

קולקציית התכשיטים והשעונים הושפעה ממעמד הנישואין וטקסי הנישואין, המשפחה והעדות בתרבויות ומסורות מגוונות.שיתוף פעולה ראשון זה מהווה תחילתה של מסורת, בה פדני נתנו את חסותם לקורס תוך ליווי צמוד בהנחייתה של סיגל פלד, המעצבת הראשית של פדני, ובהנחייתם של ישראל דהן ועידו נוי מבצלאל. במסגרת התערוכה הוצגו תכשיטים ושעונים לטקס הנישואין אשר עוצבו על ידי 18  סטודנטים בחוג לצורפות ואופנה בבצלאל. זו לא הפעם הראשונה בה חברת פדני תכשיטים והאקדמיה לאמנות בצלאל חוברים יחדיו. בשנת 1986 נערך פרויקט לעיצוב ענקי צוואר: שילוב של מתכות אצילות ומתכות שאינן אצילות. עשרת התכשיטים הנבחרים הוצגו בחנות הדגל ברחוב הירקון שבתל אביב. בשנת 1987 מר אורי פדני , ששיטות עבודותיו ועיצוביו הבלתי שיגרתים היוו פריצת דרך בענף התכשיטים, התקבל ברוב מוחלט כחבר במועצת המנהלים של האקדמיה לאמנות בצלאל.
המעצב שהכי התלהבתי מעבודותיו היה דור מימון, שהתכשיטים שעיצב מיועדים לזוג גברים ביום חתונתם.  הנזר, שנוהגות לחבוש הכלות במשפחתי, עוצב בצורת כיפה הנחבשת על הראש והסיכה נענדת כפרח לדש. הנזר והסיכה מורכבים בצורת הפרח "אמנון ותמר", שבשפה האנגלית מכונה - "Pansy" - כינוי המשמש גם כשם גנאי ל"הומו", ובנוסף 2 טבעות חותם שנעשו בהשראת יצורים ימיים. 
















הנעליים ההורסות של איה! 
הפרזנטורית שלומית מלכה ובני פדני, מנכ"ל ובעלי פדני. 



  מה לבשתי:
 
גולף: גולברי
 DIESEL:מעיל ותיק
ג'ינס: זארה
נעליים: אדידס 




Share:

0 comments