ג'רמי סקוט מעצב ל"מוסיקנו"

הייייי, קוראים לי סנדרה ואני בת 16, לומדת בכתה י''א במגמת אומנות, שואפת להיות מעצבת בדים ואופנה מצליחה בחו''ל ובארץ ולעבוד עם המעצבים הכי נחשקים ומפורסמים בעולם.
לפני כשנה חברות שלי ייעצו לי לפתוח בלוג אופנה באינטרנט ולא הקשבתי להן כי לא חשבתי שיש לי איזה רעיון מיוחד או משהו לעשות עליו כתבה, ואם אני כבר עושה משהו אני רוצה להפציץ בו – שיהיה מושלם!

אז אחרי מחשבות רבות החלטתי שאולי כן אפתח לי בלוג אופנה כי זה באמת דבר שאני מתעניינת בו כבר הרבה שנים ורוצה לעסוק בו בעתיד.

בקיצור, בלי חפירות מיותרות הנה הPRE-COLLECTION (קולקציה לא גמורה) של ג'רמי סקוט למוסקינו:


משנת 2008 אדידס הוציאו קולקצייה משותפת עם ג'רמי ובטח רובכם מכירים אותה לפי סימן ההיכר שלה - הכנפיים.

ב29.10.13 ג'רמי נבחר למעצב האמנותי של בית האופנה האיטלקי - מוסקינו.

למי שמכיר אותו, יודע שג'רמי הינו מעצב חולני (במובן הטוב של המילה, כן?), הוא פרוע בטעמו והכי חשוב – הוא אף פעם לא משעמם ולא נמאס! תמיד יש חשק ממנו לעוד ועוד. העיצובים שלו תמיד צבעוניים, מעוררי השראה ואומץ.


היום, ה08.01.14, פרסם ג'רמי בדף הפייסבוק שלו את הקולקציה הלא גמורה לבית האופנה מוסקינו.

בין העיצובים ניתן לראות מעילי עור ותיקי עור, תיקים בצורת ז'קטים, שמלות וחולצות אוברסייזד וכמובן תכשיטי זהב.


שמלת אוברסייזד שחורה עם כיתוב של בית האופנה בזהב ותיק בצורת ז'קט עור.

שמלת מיני שחורה עם חגורה זהובה ותיק בצורת ז'קט עור.


ז'קט ושורטים עשויים מעור עם מגפיים שחורות ולבנות מהצדדים,
בנוסף עם תיק שחור-לבן וזהב וכובע עור עם כיתוב זהב.



חולצת אוברסייזד לבנה עם כיתוב שחור וטייצים שחורים.
נעליים ותיק בהדפס פרה שחור-לבן עם שרשרת זהובה.


מעיל שחור עם שרשרת אדומה וכיתוב מוזהב ותיקי עור אדומים.


קלאץ' בצורת מעיל עור אדום וריץ'-רצ'ים זהובים.



ישראלים לובשים אדידס בעיצובו של ג'רמי סקוט:

אלו הן הג'רמי סקוט שלי שקניתי בשנה שעברה מהרגע הראשון שהן יצאו מקולקציית אביב-קיץ 2013:

עוצב בהשראת הטוטם - פסל הנוצר בהשראתו של  בע''ח ומייצג שבט מסויים.



הנעליים של ידיד טוב, אור שקנה ג'רמי סקוט בשיתוף עם הראפר אסאפ רוקי - מהדורה מוגבלת. קולקציית חורף 2013:
עיצוב הנעליים מזכיר את דגל ארה''ב בשחור; מימין הכנפיים עם הדפס של כוכבים ומשאל הדפס פסים.


נעליה של חברה טובה, לירון - ג'רמי סקוט מקולקציית אביב-קיץ 2012:




Share:

9 comments

  1. תותחית!!! בהצלחה!!!!

    ReplyDelete
  2. אומיגאד איזה בלוג מושלם את נדירה סיס !!1 פינק ורסצ'ה פוראבר

    ReplyDelete
  3. אדירה ברמות!!! בהצלחהההה

    ReplyDelete
  4. בהצלחההה מדהימה !!!!

    ReplyDelete
  5. עומר המצוקהJanuary 9, 2014 at 6:43 AM

    תותחיתתתתתתת סנדרי אוהבת אותך!

    ReplyDelete