תצוגת אופנה של שי שלום - שבוע האופנה גינדי תל אביב 2014

אני חייבת לציין שכשיקבלתי הזמנה לתצוגה של שי שלום לא שמעתי עליו לפני כן, והאמת? חבל! אני מוכרחה להגיד שהוא השאיר עליי רושם ראשוני מעולה, התצוגה שלו הייתה מעניינת, לא שגרתית ואם יש פריט שאני רוצה כל כך מהקולקציה זה מכנסי הגזרה ה-אובר גבוהה שהשאירו אותי עם פה פעור. הכל בתצוגה הזאת הדהים אותי; בין אם זה הגזרה של החולצות או המכנסיים, הדיטיילז בשרוולים ובמיוחד הצבעים! חלק מהתמונות שצילמתי מהתצוגה:


















שי שלום בסוף התצוגה.


מפרגן בתצוגה של "רזיאלה". 

מה שלבשתי בשבוע האופנה:
חולצת פסים ומכנס עור - זארה.
מעיל עור - קנת' קול.
מגפונים שחורים עם דיטיילז זהב - לאפייט.
תיק יד - לקחתי מאמא.
משקפיים - ורסצ'ה.
שעון - SEIKO.
טבעת - בולגרי.
אודם - ROUGE COCO CHANEL מס' 38 (ממליצה בחום!)

שיהיה המשך סוף שבוע נעים,
סנדרה ♥ 

Share:

4 comments

  1. מדהים!! את הורסת

    ReplyDelete
  2. כיף לקרוא את מה שאת כותבת!! אוהבת אותך ♥
    -בר מימון-

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה אהובה, אין עלייך!!! ♥

      Delete