10,000



היי אהובים,

אני חושבת שזה הפוסט שעבדתי עליו הכי הרבה זמן והוא הפוסט הכי ארוך שהיה לי עד עכשיו.
  למה? כי סוף סוף הגעתי ל10,000 צפיות!אז תודה רבה לכל מי שקורא את כל מה שאני מפרסמת פה, תודה לכל מי שאוהב, מגיב ומתרשם וכמובן תודה להוריי שהביאנו עד הלום ☺


 כשחברה שלי אמרה לי שממש מתאים לי לכתוב בלוג אופנה באינטרנט קצת היססתי בהתחלה, אבל אני חייבת להגיד שהתאהבתי בזה, לשתף את כולם במה שאני אוהבת - אופנה, סטיילינג וכל הדברים החדשים שהולכים עכשו, עם הזמן גם התחלתי לאהוב ולהתעניין בצילום וגם לשתף אותו בבלוג.

אז מה הולך להיות מיוחד בפוסט הזה? 


בעיקרון המלצה על 2 חנויות מיוחדות באינטרנט שכללו 3 ימי צילום נפרדים וכמובן הפתעה קטנה, אז תקראו עד הסוף! ☺

החנות הראשונה
שאני רוצה להמליץ עליה היא BAWA KAWA,  חנות אינטרנטית שכולה מוקדשת לאופנה האורבנית, אופנת הרחוב. באווה קאווה מציעה בגדים איכותיים מטישרטים ועד אקססוריז שווים במיוחד וגם מצלמות לומו וצבעי שיער!
בנוסף, האתר עצמו הוא מגזין אופנה אורבנית שמתעסק גם בתרבות, אמנות, מוזיקה, קעקועים ועוד נושאים שלא בהכרח מוסריים.
באווה קאווה מציעה מותגים אורבניים נחשבים כמו Obey, Huf, Chop Shop, Unif ואפילו ליין חזק שלהם שכולל חולצות טאי דאי מגניבות!
 טווח המחירים: 59-900 






















טישרט SHALOSH - באווהקאווה, 109 
חצאית - טופשופ
מעיל עור - קנת' קול
משקפי שמש - מארק ביי מארק ג'ייקובס
עקבים - שפר'ס
קעקועים זמניים - קוקטית 
החנות השנייה לא מתמקדת בסגנון האורבני אלא יותר בטרנדים ובסגנון הבוהו, וזוהי ROCKGLAM !
הקולקציות של רוקגלאם מורכבות מפריטי ייבוא אופנתיים ואיכותיים במחירים נוחים לכל כיס. הפריטים באתר מתחדשים לעתים קרובות ומתכתבים עם העונות והטרנדים הכי חמים בעולם האופנה.  
 טווח המחירים: 29-189 









אוברול - אורבן אאוטפיטרס

קריפרס - מקס מורטי

שרשרת צ'וקר - איביי

שעון - סייקו








ג'קט טרופיקנה - רוקגלאם, 149 
שמלה - ברנדי מלוויל
סניקרס - טופשופ
צמיד - Guess

וכמובן, עכשיו ההפתעה!

אז חשבתי הרבה איך בדיוק להפתיע אתכם, וידידי הטוב טל נתן לי רעיון גדול!
החלטתי לעשות גיבאוואי באינסטגרם. למי שלא יודע מה זה - גיבאוואי זוהי מעין תחרות, הגרלה שבה המארגנ/ת(אני) מגרילה פרס בין העוקבים ואחרי מספר ימים אני מכריזה באקראיות על הזוכה!

אז מה צריך לעשות? 
כדי להכנס להגרלה, תצטרכו לעשות את המשימות הבאות: 
1. לעשות לייק בעמוד הפייסבוק של הבלוג:
https://www.facebook.com/pradaornada97?ref=bookmarks
2. לעקוב אחריי באינסטגרם: @SandraShaulsky
http://instagram.com/SANDRASHAULSKY
3. להעלות את התמונה הבאה שאני אפרסם בסוף הפוסט לאינסטגרם שלכם, לתייג את המשתמש שלי (
@SandraShaulsky) ואת התיוגים #PradaOrNada #PradaOrNadaGiveaway

הפרס הראשון הוא שרשרת מדהימה+ליפגלוס+שפתון.
הפרס השני הוא טבעות צינור הולוגרמיות ולק בצבע טורקיז.
בנוסף,
תוכלו לפרסם את התמונה כמה פעמים שתרצו.
2 זוכים יוכרזו ב15.10.14, יום רביעי.
בהצלחה!


תודה ענקית לכל מי שעזר לי עם הפוסט!
לדניאל עמר, טל שובל וולאדי סטויקו על הצילום,
ליאור בילינסון ולירון עיני על העיצוב הגרפי,
באווה קאווה ורוקגלאם על הבגדים,
וכמובן תודה לכל מי שממשיך לקרוא, לאהוב
ולהגיב בבלוג שלי,
אין עליכם!

שיהיה לכולם שבוע מעולה עם הרבה חיוכים,
☺ סנדרה ☺


Share:

7 comments

  1. מושלמת שלי

    ReplyDelete
  2. למדתי כל כך הרבה מהבלוג הנפלא שלך ועכשיו אני יודע איזה חצאית ללבוש עם המעיל בייקרים שלי
    שיתפתי בפייסבוק והמלצתי לכל החברים על הבלוג שלך מאמי

    ReplyDelete
    Replies
    1. זאת התגובה הכי טובה בעולם, בחיים לא צחקתי כל כך הרבה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      Delete
  3. מדהימה!! האאוטפיט עם האוברול נדירררר
    http://uniquekbykarin.wordpress.com/

    ReplyDelete
  4. מדהימה אין כמוך בעולם , אוהבת אותך חפצי

    ReplyDelete