Bon Voyage: Golf F/W 15-16

אז אתמול נכחתי בתצוגת הסתיו-חורף 2015-16 של רשת גולף.
אם לומר את האמת, גולף עלו מדרגה בשנים האחרונות והתצוגות והבגדים שלהם לאחרונה באמת נהיו פצצה (להלן, תצוגת קיץ 2015), לעומת זאת, לצערי, די התאכזבתי מתצוגת החורף שהתקיימה אתמול.
הלוקיישן היה בדרום תל אביב, במתחם האירועים "אביגדור". חייבת לציין שהיה די קשה למצוא את המקום ובכללי האיזור הזה היה צפוף ממש!
היו שני לוקיישנים אם לומר את האמת - אחד לקבלת הקהל עם כיבוד קל והשני במרחק הליכה קטנטן איפה שהתקיימה התצוגה עצמה.
נכנסתי לאולם התצוגה, מקום לא גדול במיוחד שניצבו בו מסכי ענק ריבועיים ועל הרצפה היו מפוזרים שטיחים המזכירים את הסגנון הרוסי. על הכסא היו מונחות שקיות ממוחזרות העשויות מעיתונים ישנים ובפנים גלויות ודיסקאוןקי של התצוגה. לא עבר זמן רב והחלה התצוגה, כלומר החלו לפעול המסכים יחד עם סאונד של סערת גשמים ועליהם הוצגו דוגמנים שהלכו על רקע אדום. האמת? חשבתי שזה מין PRE-התחלת התצוגה שלמען האמת יכול היה להיות רעיון מגניב אם לאחר מכן הדוגמנים היו הולכים סביב ודרך החללים הריקים שיצרו מרווחי המסכים, אבל לא. במשך כרבע שעה התצוגה הייתה מוצגת רק על המסכים ובעצם הייתה תצוגת אופנה דיגיטלית. היו התמקדויות על הדיטלייז אבל לדעתי רואים את הבדים יותר טוב כמובן במציאות מאשר על מסך.
התצוגה כללה בגדי גברים ונשים; בגדי הנשים התמקדו בסגנון הבוהמייני בצבעי שחור, חום, שמנת וקאמל ובגדי הגברים שהושפעו מהפלנר הצרפתי, כלומר מהאדם המשוטט ברחובות העירוניים ולבוש בקפידה.
עם כמה שזו הייתה תצוגת חורף בקושי היה דגש על השכבות.
שניות אחדות לפני סיום התצוגה עלו הדוגמנים, אך הם נעמדו רק מול הפרונט. כלומר מי שישב די בצדדים או מאחור לא הצליח לראות ולהתמקד בכל הלוקים והבדים.

בשורה התחתונה, הקונספט היה מקורי אך הביצוע לא משהו כלל. ומבחינת בגדים? מקוריות גם לא כל כך הייתה שם.


מה לבשתי: 
מכופתרת - H&M
ג'ינס - Dolce&Gabbana לAMOR
נעליים - Marc by Marc Jacobs
תיק - Kesslord




צילום: אבי ולדמן


Share:

1 comments